a Miskolci Egyetem papír alapú és elektronikus szerződéstárának, szabályzattárának vezetése, kezelése;
aláírási- és képviseleti jogkörökhöz, a bélyegzőkhöz, valamint az ügyviteli munkához kapcsolódó nyilvántartások vezetése, dokumentumok kezelése, előkészítése;
elektronikus irat- és ügykezelés a Hivatali Kapu, a Miskolci Egyetem mindenkori tanúsított irat- és dokumentumkezelő rendszerének (jelenleg Poszeidon), valamint vonatkozó KEÜSZ-SZEÜSZ alkalmazások használatával;
részvétel az iratrendezési és iratkezelési folyamatokban és ezek központi ellenőrzésében;
adatszolgáltatások, jelentések készítése;
az elektronikus ügyintézési feladatok végrehajtása során együttműködés a Miskolci Egyetem elektronikus ügyintézési szakértőjével és adatvédelmi tisztviselőjével, a Rektori-Gazdasági Vezetői Hivatal és a Jogi és Compliance Központ munkatársaival.
Elvárások
legalább középfokú végzettség és szakirányú szakképzettség (informatikai, gazdasági vagy ügyviteli területen);
Microsoft Office programcsalád magas felhasználói szintű ismerete;
kiemelkedő felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek az állami szervek által használt elektronikus ügyintézésre vonatkozó informatikai rendszerek, KEÜSZ-SZEÜSZ alkalmazások kapcsán;
önállóan alkalmazza az ügyviteli, tanúsított iratkezelő és szakrendszereket;
munkavégzésében szabálykövető, nyitott hozzáállás;
kiváló kommunikációs készség;
nagy munkabírás, nagyfokú pontosság, precizitás;
proaktivitás, jó problémamegoldó képesség;
törekvés az önfejlesztésre
jó fogalmazási és helyesírási készség;
büntetlen előélet igazolása.
Előnyt jelent
jogi asszisztens vagy informatikai felsőfokú végzettség és/vagy legalább 3 éves munkatapasztalat állami szerveknél (önkormányzat, egyéb kormányzati szervek, bíróság, ügyészség) vagy köznevelés/szakképzés/felsőoktatás irányítási rendszereiben;